۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

ما به سایبر پر فیلطر عادت داریم!

خرداد است و تا آنجا که یامان است همیشه خرداد ما پرحادثه بوده و برای همین هست که ترجیع بند اغلب اتفاقات خردادی با این جمله معروف همراه شده است : ما به خرداد پر حادثه عادت داریم !

بین خودمان بماند  انگارما هم برای  خودمان کسی بودیم و نمیدانستیم  برای اینکه آقای وزیرفیل طر عادت دارد مارا تند و تند  فیل طر کند  کم کم داریم در این زمینه برای خودمان رکورد می زنیم .(این 6 امین وبلاگ من است که بعد از فیلطر شدن ایجاد کردم )

 با این اوصاف جناب وزیر فیل طر ، در اولین پستمان در وبلاگ جدید میخواهیم  برای خودمان کلاس بگذاریم  : ما یه سایبر پر فیلطر شما عادت داریم!

و در نهایت سلام دوباره به وبلاگ نویسی اینبار در بلاگسپات

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

ما به سایبر پر فیلتر شما عادت داریم
عالی بود.

مریم گفت...

تازا اوین مبارک اولسون

حسین . امیریه گفت...

دوست عزیزبقول دوستتان مریم خانم تازا اویز مبارک اولسون اگر لازم است آدرستان را عوض کنم خبر دهید وبلاگ قبلیتان اینجا باز میشود.

سیما گفت...

خانه نو مبارک دوست عزیز این یکی خیلی قشنگه!

فاطمه.م گفت...

"یاری یول" تمام راه رو باید همراهمون باشه!
خانه جدید آباد و البته سبز و ماندگار باد!

ناشناس گفت...

"مهم رنجی است که ما زنان را به آن مبتلا کردندو شاید اینجا بهانه ای باشد برای من که حرف های کهنه ای دارم هرچند همیشه به فکر بوده ام که در دفتر لغتم دنبال واژه های تازه باشم اما انگار امروز من با خاطرات مادرم زیاد فاصله نگرفتند و از فردای دخترم نیز دور نخواهد شد مادرم ،من ،دخترم به گناه زن بودنمان همیشه آلوده ایم!میوه ممنوعه مردان خدائیم برای بهشتی که به وعده نشسته اند... "
اوایل دوستی داشتم(نمیدونم اواخر دشمنش شدم) که میگفت:آزادی همین هست آنچه دارم
این شخص در مورد آزادی صحبت میکرد که به قول خودش و دوستاش نبود در حالی که همون جمله آن عزیز نوعی آزادی تلقی میشه
شما که با این عقایدتون نمیدانم سعی در تاسیس فمینیسم(ساخته غرب) دارین و به قول خودتون اینجا محیطیه برای نوشتن افکارتون درست اما کاش این تهمت هاتون نسسبت به زنان دارین(البته برای رسیدن به افکارتون از جمله میوه ممنوعه و ...)خیلی نا بجاست نمیدانم شما نظر قرآن در مورد زنان رو خوندین زمانی که زن پایین تر از یه سگ هم بود و اسلام این انسان بهشتی را به آن درجات رساند و قول بهشت را در زیر همان مادری که میفرمایید قرار داده و .. یا به قول ناپلئون اگه میخوایی عظمت یه ملت را درک کنی به زنان آن مملکت بنگر
اینقدر زنان این مملکت رو برای ساختن عقاید خودتون تحقیر نکنید این زنان همان زنانی هستند که 8 سال دوری فرزندانشان را در میدانهای جنگ در انقلاب و .. تحمل کرده اند
شما هم ترک هستیند و این جمله رو حتما شنیدید "اسب@سلاح@زن" زنان هیچ وقت میوه ممنوعه نبودند طبق سه کلمه بالا مردان این کشور از جانشان گذشتند تا شماها زندگی با شرفی داشته باشید نمیدانم اگه باکری ها اینجا بودند چه جوابی قرار بود به این شهیدانمان بدیم که در کمترین فرصت همه میخوان تکه ای از این مملکت رو بر دارند

یاری یول گفت...

شما چرا دفاع از مملکت و مسئله جنگ را مختص خودتان میدانید یعنی همان هایی که الان مملکت را دو دستی قبضه کردنداز رانت های آن بی حساب و کتاب استفاده میکنند و فکر می کنید بقیه آنهایی که از شما نیستند لابد دست روی دست گذاشتندو کاری نکردنداز کجا اینقدر مطمئنید که من یا خانواده من از همان هائی نباشنددر جنگ بدون اینکه اسمشان درجائی ثبت شده باشد شرکت کردند چون احساس وظیفه کردن برای حفظ میهن نه توبره ای گشاد برای چاپیدن اموال عمومی؟ شما حتی دین را هم همانی میدانید که خودتان فهم کردید بلافاصله به بقیه حکم کفر صادر میکنید از کجا میدانی من قران نخوانده ام و از اینهائی که میگوئی خبر ندارم.

یه دوست گفت...

"شما چرا دفاع از مملکت و مسئله جنگ را مختص خودتان میدانید " در کجای صحبتهام جنگ رو مختص خودم دانستم خواهش میکنم بگید در کجای صحبت هام این خود خواهی را کردم من در مورد جنگ به تمامی زنان اشاره کردم نه گروه خاصی
" یعنی همان هایی که الان مملکت را دو دستی قبضه کردنداز رانت های آن بی حساب و کتاب استفاده میکنند و فکر می کنید بقیه آنهایی که از شما نیستند لابد دست روی دست گذاشتندو کاری نکردند"
حالا این کلمه همانهایی به من بر میگرده؟!من راجع به اینکه الان مملکت رو چه کسانی اداره میکنند حرفی نزدم از باکری ها حرف زدم که متاسفانه در بین ما وجود ندارند در ضمن خواهش میکنم باز اشاره بفرمایید که کجا گفتم بقیه آنهایی که از شما نیستند لابد دست روی دست گذاشتندو کاری نکردند بازم میگم من در جملاتم همه زنان ایران رو خطاب قرار دادم حالا چه موافق چه مخالف
"چون احساس وظیفه کردن برای حفظ میهن نه توبره ای گشاد برای چاپیدن اموال عمومی؟ "
نمیدانم چرا این جمله رو به من میگین در ضمن شما از کجا مطمئن هستید که من آن شرایط را دارم
"شما حتی دین را هم همانی میدانید که خودتان فهم کردید بلافاصله به بقیه حکم کفر صادر میکنید از کجا میدانی من قران نخوانده ام و از اینهائی که میگوئی خبر ندارم."
این کلمه "حتی" دیگه واقعا جواب نداره اگه یه نفر بگه شما نظر قرآن رو در مورد زنان خوندین؟ این جمله باید یه حکم کفر تلقی بشه؟! اگه درک نکرده اید خدمتتان عرض کنم این یه پیشنهاده چون در فضای مجازی هستیم خواستم یه پیشنهاد دوستانه بکنم چون به نظر من حرفهایی که در مورد میوه ممنوعه و ... زدین احساس کردم باید جواب بدم دوست عزیز من اصلا حکمی صادر نکردم من کی هستم که به شما حکم صادر کنم؟!اگه اون حرف من رو اونجوری دریافت کردین که دیگه باید بگم.. در ضمن من اگه در وب جنابعالی کامنت گذاشتم معنی این نیست که من شما را کافر میدانم که اگه چنین عقیده ای داشتم اصلا کامنتی نمینوشتم بهتر نیست به جای برچسب زدن بحث کنیم

ناشناس گفت...

سلام.نمی دانم نگاه امنیتی کی جای خود را به نگاه معتدل و همه جانبه نگر خواهد داد.فکر را با فکر جواب می دهند فیلتر کردن و بستن و ایجاد محدودیت کارهایی کودکانه است. لطفا دو مطلب آخر مرا ببین و نظر صریح بنویس.ممنون.

یاری یول گفت...

منظورتان کدام دو مطلب آخر هست ؟
آدرسی از خودتان نگذاشتید.

ناشناس گفت...

سورهُ نساء:

آیه 2 سوره نساء می گوید: اگر بترسید که مبادا دربارهُ یتیمان مراعات عدل و داد نکنید پس آن کس از زنان را به نکاح خود درآورید که شما را نیکو و مناسب با عدالت باشد. دو یا سه یا جهار و اگر بترسید که چون زنان متعدد بگیرید راه عدالت را نپیموده با انها ستم کنید پس تنها یک زن اختیار کنید و چنانچه کنیزی دارید به آن اکتفا کنید.

اول از همه اینکه برای مردان چندین راه برای تعدد زوجات وجود دارد. ا- زن نکاحی تا 4 زن 2- کنیزبه تعداد دلخواه 3- زن صیغه اما زن باید تنها به شوهر خود اکتفا کند حتی اگر شوهرش نتواند او را ارضاء کند و بنا به دلایلی نتواند طلاق بگیرد. اگر هم مرتکب خلاف شد بنا بر آنچه در قرآن گفته شده باید آنقدر آنها را در خانه نگه داشت تا بمیرند و بنا بر آنچه سنت مقرر کرده باید با عمل وحشیانه سنگسار آنها را کشت.

ناشناس گفت...

عجب احترامی گذاشته اسلام به زن این دوستمون اتیشش تنده

ناشناس گفت...

آیه14 سورهُ نسا می گوید:زنانی که عمل ناشایست کنند 4 مسلمان را بر آنها بخواهید. چنانچه شهادت دادند, در این صورت آنها را در خانه نگه دارید تا زمان مرگشان فرا رسد. یا خدا برای آنها راهی پدیدار گرداند و در آیه بعد گفته شده هر کس از مسلمانان عمل ناشایسته مرتکب شوند چه زن و چه مرد آنها را بیازارید. چنانچه توبه کردند دیگر متعرض آنها نشوید. که خدا توبهُ خلق می پزیرد و نسبت به آنها مهربان است.

ناشناس گفت...

اول اینکه کدام زن احمق کار زشت خود را در حضور 4 نفر شاهد انجام می دهد. دوم اینکه چرا باید شاهدها مسلمان باشند. سوم اینکه چرا حکم نگه داشتن در خانه فقط برای زن خلاف کار صادر شده. چهارم اینکه چرا این حکم به سنگسار تغییر کرده. در آیه بعدی گفته شده اگر آنها توبه کردند دیگر متعرض آنها نشوید. چگونه بعد از حکم سنگسار می توانند توبه کنند

ناشناس گفت...

آیه 23 همین سوره می گوید: ونکاح زنان محصنه نیز بر شما حرام شد. مگر آنها که متصرف شدید.

این آیه زمانی نازل شد که اکثر زنان به اسارت گرفته شده در جنگ زنان شوهر دار بودند. در زمان جاهلیت هر وقت قبیله ای با قبیلهُ دیگر جنگ می کرد قبیلهُ پیروز دختران قبیلهُ مغلوب را به اسارت می گرفتند. از این رو اعراب آن هم نه همهُ آنها بلکه فقط قبیلهُ بنی تمیم دختران خود را زنده به گور می کردند تا در جنگها به اسارت گرفته نشوند. اما نزول چنین آیاتی بر ما مسلم می کند. که دین محمد نه تنها رفتار زشت این عربها را سرکوب نکرده بلکه حتی بر اسارت زنان شوهردار و به بردگی گرفتن آنها هم صحه گذاشته است.

ناشناس گفت...

آیه 33 می گوید:0 مردان را بر زنان تسلط و حق نگهبانی است. به واسطهُ آن برتری که خدا بعضی را بر بعضی مقرر داشته. هم به واسطهُ اینکه مردان باید از مال خود به زنان نفقه بدهند. پس زنان شایسته و مطیع آنهایند که در غیبت مردان حافظ حقوق شوهرانشان باشند و آنچه را خدا به حفظ آن امر فرموده نگه دارند و زنانی که از مخالفت و نافرمانی آنان بیمناکید باید نخست آنها را موعظه کنید اگر مطیع نشدند از خوابگاه آنها دوری گزنید. باز مطیع نشدند به زدن آنها را تنبیه کنید. چنانچه اطاعت کردند دیگر بر آنها حق هیچگونه ستم ندارید. .

ناشناس گفت...

آیه 221 سوره بقره می گوید: و سوُال کنند از تو دربارهُ عادت ماهانه زنان بگو آن رنجی است برای زنان.

آیا عادت ماهانه چیزی به جز نشان دهنده کار دستگاه تناسلی زنان است و نتیجه طبیعی کارکرد هورمونهای خاص است. آیا مراد از این خونروش رنج برای زنان است. اگر اینطور است خدای بد جنسی داریم.

ناشناس گفت...

آیه 222 سوره بقره می گوید: زنان شما کشتزار شمایند پس برای کشت بدانها نزدیک شوید. لازم به توضیح نیست که این آیه چقدر منزلت زنان را پایین می آورد.